رپورتاژ آگهی (Reportage)

رپورتاژ آگهی (Reportage)

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 15:03 | بازدید : 52
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

انواع تبلیغات اینترنتی,تبلیغات ساید بار



در مطبوعات مطالبی با عنوان «ادورتوریال» (Advertorial) وجود دارند که در ایران با عنوان «رپورتاژ آگهی» شناخته شده‌اند. این مطالب علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند، اما در واقع باسفارش قبلی و باهدف تبلیغ تهیه شده‌اند.

 

در فضای وب و در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغ‌کننده‌ی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب «گزارش-آگهی‌ها» و «خبر-آگهی‌ها» در برخی وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود. این مطالب باید از سوی وب‌سایت نمایش‏ دهنده، از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود.

 

4- تبلیغات فیکس – چسبنده – گربه ماهی (cat fish)

نوعی آگهی تبلیغاتی با قدرت برند سازی و اثر گذاری بالا می باشد که در بالا یا پایین پنجره مرورگر ظاهر می شود و تا زمانی که کاربر با کلیک برروی دکمه close (بستن)، آن را ببندد روی صفحه باقی می ماند.

 

استفاده از بنر فیکس برای افزایش ورودی فوق العاده، جلب توجه کاربران، معرفی خدمات و محصولات (برندینگ)، جذب مشتری هدفمند، نصب اپلیکیشن، ثبت نام در سایت، تماس از سمت مشتری ، دانلود و … بسیار مناسب میباشد.

 

تبلیغات فیکس باعث ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا لیدهای ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب نیز میشود.

 
انواع تبلیغات اینترنتی,تبلیغات فیکس

تبلیغات فیکس

 

5- لایت باکس  (light box):

لایت باکس یکی از بهترین انواع تبلیغات آنلاین با قدرت برند سازی و اثر گذاری بسیار بالا می باشد که پس از ورود کاربر به صفحه ای از وب سایت ، به صورت یک بنر (با سایز مشخص ) در مرکز صفحه به کاربر نمایش داده می شود. لازم به ذکر است این نوع تبلیغات به دلیل نوع نمایش ، از پتانسیل بسیار زیادی برای جذب مخاطبین برخوردار است.

 

استفاده ازلایت باکس برای افزایش ورودی سریع، دریافت اطلاعات از کاربران، اطلاع رسانی ، ثبت نام در سایت، چت ، دانلود و … بسیار مناسب میباشد.

 
انواع تبلیغات اینترنتی,لایت باکس

تبلیغات لایت باکس یکی از بهترین انواع تبلیغات آنلاین

 

6- تبلیغات پاپ.آپ (Pop-up Ads)

صفحات ناخواسته‌ای که در هنگام باز کردن یک صفحه‌ی وب همراه آن باز شده و آگهی نمایش می‌دهند تبلیغات «پاپ.آپ» هستند. این صفحات معمولا در اندازه‌ای کوچک‌تر از صفحه‌ی استاندارد مرورگرهای اینترنتی هستند و با لود شدن صفحه‌ی اصلی، آنها نیز به‌طور اتوماتیک باز می‌شوند. این نوع تبلیغات از آنجایی که به‌صورت پیش‌بینی‌نشده همراه با برخی صفحات باز می‌شوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. برخی مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم می‌کنند که در هنگام مرور اینترنت جلوی نمایش همه‌ی صفحات پاپ.آپ گرفته شود. برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر به‌صورت پیش‌فرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع می‌کنند.

 

تبلیغات «پاپ.آندر» (Pop-Under) هم نوعی از تبلیغات پاپ.آپ هستند. پاپ.آندرها هم به‌صورت ناخواسته و به شکل یک صفحه‌ی مستقل از صفحه‌ی اصلی طراحی شده‌اند. اما پاپ.آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمی‌شوند، بلکه در زیر آن پنهان شده‌اند و هنگامی که صفحه‌ی اصلی بسته می‌شود، آنها باز می‌شوند.

    آگهی های تبلیغاتی ساده، جالب و تاثیرگذار ...
    آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می كنند ؟

 

این روش در کمک به بالا رفتن سایت شما خیلی مؤثر است اما توصیه میکنم که در شروع کار خود از این روش استفاده کنید، چون در طولانی مدت به سئوی سایت شما ضرر میزند،شما با گرفتن یک پوپاپ در قالب یک صفحه میتونید بازخورد خوبی برای معرفی محصول خود بگیرید. به دلیل ارزان بودن و رشد سریع رتبه سایت شما همانطور که گفته شد استفاده از این روش در آغاز کار میتواند انتخاب مناسبی باشد.

منبع:

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش