انواع تبلیغات اینترنتی,تبلیغات محتوایی

انواع تبلیغات اینترنتی,تبلیغات محتوایی

تاریخ : یکشنبه 06 مهر 1399 زمان : 15:10 | بازدید : 95
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Digital Contact Strategy: i nuovi trend del digital marketing

 

تبلیغات محتوایی یکی از راه های مناسب برای معرفی و جذب مشتری در نقطه هدف می باشد. که معمولا در مقاله مرتبط با کسب و کار ،خدمات، یا محصولات شما نمایش داده میشود. این نوع  تبلیغات به صورت بنر(تصویر لینک دار) در بین متن مقاله ی مد نظر شما که دارای کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار و هدف شماست و در گوگل از جایگاه مناسبی برخوردار است، قرار میگیرد. بزرگترین مزیت این نوع تبلیغات این است که  کاربرانی که از طریق سرچ محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه ی کسب و کار شما وارد سایت می شوند متناسب با نیازشان میتوانند تبلیغات شما را مشاهده و با شما ارتباط برقرار نمایند.

 


تبلیغات محتوایی یکی از بهترین روش تبلیغات هدفمند می باشد

 

9- تبلیغات آویزان (Hover Ads)

در تبلیغات پاپ آپ معمولا از طریق کد جاوا اسکریپت دستور باز شدن یک صفحه جدید HTML همراه صفحه ی اصلی صادر می شد. ممانعت از نمایش تبلیغات پاپ آپ از طرف برخی مرورگرهای اینترنتی و نوار های ابزار باعث شد تبلیغ گران راه جدیدی برای نمایش آگهی هایشان پیدا کنند. تبلیغات آویزان در واقع نوع جدید و دیگری از تبلیغات پاپ آپ هستند که با استفاده از تکنولوژی صفحات HTML دینامیک نمایش داده می شوند.  

 

در این نوع به ازای هر تبلیغ یک صفحه جدید در مرورگر باز نمی شود. این نوع تبلیغات در هنگام باز شدن صفحه اصلی، در قالب کادری به صورت آویزان و شناور روی صفحه قرار می گیرند و بخشی از آنرا می پوشانند.

 

نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین که به آگهی های شناور (Floating Ads) نیز معروفند نیز شبیه به همین دسته هستند. آگهی های شناور پس از نمایان شدن به صورت اتوماتیک بر روی صفحه درخواستی کاربران، در مدت زمان معینی (به طور معمول 5 تا 30 ثانیه) خود به خود بسته می شوند.

 
بهترین سایت تبلیغات اینترنتی, روش های تبلیغات اینترنتی

 تبلیغات آویزان در واقع نوع دیگری از تبلیغات پاپ آپ هستند

 

10- تبلیغات متنی:

تبلیغات متنی همانند تبلیغات بنری در صفحات وب نمایش داده می شوند. اگر در تبلیغات بنری عکس یا تصاویر متحرک، نمایش دهنده ی آگهی بود و به وب سایت هدف لینک می شد، در این نوع تبلیغات از متن برای توصیف آگهی استفاده می شود. وب سایت های تبلیغ گیرنده معمولا بخش هایی را به صورت کادر یا ستون در کنار یا میانه صفحات در نظر می گیرند و تعدادی آگهی متنی را در آنجا نمایش می دهند. آگهی  متنی معمولا شامل عنوان تبلیغ و لینکی به صفحه ی تبلیغ دهنده است.

 
انواع تبلیغات اینترنتی,تبلیغات متنی

 

معرفی خدمات و محصولات شما در قالب یک جمله ی تاثیر گذار در تبلیغات متنی

 

11 - تبلیغات ایمیلی (email ads):

از دیگر شیوه های قدیمی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی استفاده از ایمیل است. در تبلیغات ایمیلی آگهی در قالب یک ایمیل تنظیم می شود و برای تعداد زیادی آدرس ارسال می شود. برخی سازمان ها، نهادها و شرکت ها لیستی از مشتریان و کاربران خود دارند و تبلیغات مربوط به خود را برای آنها ارسال می کنند. حالت دیگر زمانی است که این گونه ایمیل ها برای مشتریان یا کاربران بالقوه فرستاده می شود، مثلا ارسال تبلیغات مربوط به یک کتاب جدید برای لیست چندصدنفره از کتاب خوانان حرفه ای. برخی شرکت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین نیز در قبال دریافت مبالغی آگهی آماده شده را به بسته های آدرس ایمیل چندهزارتایی که در اختیار دارند ارسال می کنند.

 

علی رغم قدیمی بودن شیوه ی ارتباطی ایمیل در فضای وب، در صورتی که به درستی از این ابزار استفاده شود این نوع تبلیغات همچنان می تواند اثربخش باشد.

 

این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و تاثیر فراوانش در بازگشت سرمایه محبوبیت زیادی در بین کسب و کارها دارد. از ایمیل مارکتینگ در حوزه های مشخص می توان نتایج مطمئنی را استخراج کرد

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/types-internet2-advertising.html

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش